Nowości w KeyShot 7

KeyShot Co nowego kreator konfiguracji

Kreator konfiguracji

Kreator konfiguracji jest zupełnie nowym narzędziem dostępnym w KeyShot 7 PRO, które pozwala na przedstawianie i renderowanie różnych wariantów modelu w różnych opcjach materiałowych i oświetleniowych w czasie rzeczywistym. Funkcja ta z powodzeniem może by wykorzystana podczas pracy grupowej, lub na spotkaniu z klientem.

Interfejsy

Interfejsy pozwalają na tworzenie własnych aranżacji obszaru roboczego, które najlepiej pasują do Twojego stylu pracy. Interfejs, który stworzysz, zapamiętuje pozycję, rozmiar i sposób dokowania okien, kolejność zakładek itp.

KeyShot Co nowego interfejsy

Własne skróty klawiszowe

KeyShot 7 umożliwia teraz zmianę istniejących lub dodawanie nowych skrótów klawiszowych do bardzo wielu funkcji dostępnych w KeyShot. Możesz również zapisać różne konfiguracje.

KeyShot Co nowego własne skr klawiszowe

Nowe parametry materiałów

KeyShot 7 to jeszcze większe możliwości dostosowania materiałów. Głębokość przeźroczystości, pokrycie lakierem bezbarwnym, kolor cienia, czy powłoka anodowana to tylko niektóre z nich.

Dostosowanie teselacji

Model, zaimportowany z danymi NURBS może być poddany ponownej teselacji wewnątrz sceny, bez konieczności jego ponownego importowania. Pozwala to na dostosowanie jakości krawędzi modelu.

KeyShot Co nowego dostosowanie teselacji
KeyShot Co nowego nowe typy materiałów

Nowe typy materiałów

KeyShot 7 oferuje dostęp do dwóch nowych materiałów. Plastik (przeźroczysty) – nowy typ materiału umożliwiający odtworzenie skomplikowanych materiałów takich jak poliwęglan, czy ABS. Materiał ten pozwala kontrolować poziom przenikania światła. Drugi typ materiału pozwala na wczytanie niestandardowego materiału z pliku w formacie .axf lub .xml.

Mapowanie tekstur

Algorytm mapowania tekstur został zupełnie odświeżony. Aktualizacja obejmuje narzędzie interaktywnego mapowania, możliwość wyśrodkowania na modelu, lub części. Nowy typ mapowania planarnego i wiele więcej.

KeyShot Co nowego mapowanie tekstur

Zintegrowany edytor HDRI

Edytor środowisk HDRI jest teraz w pełni zintegrowany z zakładką Środowisko w oknie Projektu. Dane środowisk przechowywane są teraz wewnątrz pliku KeyShot. Możesz również stworzyć listę środowisk dla danej sceny.

KeyShot Co nowego zint edytor hdri

Multi-Materiały

Od teraz każdy materiał może zostać przekonwertowany na multi-materiał. Daje to możliwość przypisania kilku różnych materiałów do tej samej części i pozwala na płynne przełączanie się między nimi.

KeyShot Co nowego multimateriały

Kamera panoramiczna

Ustawienia obiektywu panoramicznego pozwalają na renderowania w czasie rzeczywistym, lub w określonym formacie wyjściowym sferycznych, lub sześciennych map obrazów, również plików EXR mogących być środowiskami 

KeyShot Co nowego kamera panoramiczna
KeyShot Co nowego studia

Studia

Studia dostępne w KeyShot 7 są nowym sposobem tworzenia kompletnych scen, różniących się między sobą ustawieniami kamery, środowiska, modelu i materiałów, w jednym pliku. W dowolnej chwili możesz przełączać się między Studiami.

Tekstura Wideo

Sekwencja obrazów, lub plik wideo, może zostać użyty jako tekstura, lub etykieta nałożona na obiekt, np. w celu animacji wyświetlaczy urządzeń.

KeyShot Co nowego tekstura wideo

Animacja deformacji

Animacja deformacji może zostać zaimportowana jako plik Alembic i być odtworzona i renderowana w czasie rzeczywistym.

KeyShot Co nowego animaja deformacji

Rendering VR

Rendering VR w czasie rzeczywistym jest teraz dostępny dla urządzeń Oculus Riff i HTC Vive Head Mounted Display (HMD).

KeyShot Co nowego rendering VR

Nowy Rendering Sieciowy

Rendering Sieciowy KeyShot 7 został zupełnie od nowa przepisany. Aby zobaczyć nową listę funkcji sprawdź Pomoc w programie KeyShot.

KeyShot Co nowego nowy rendering sieciowy