Często zadawane pytania dotyczące zasad dotyczących zakończenia wsparcia licencji KeyShot 

Rozumiemy, że mogą pojawić się pytania dotyczące Polityki wycofania produktu KeyShot i chętnie udzielimy na nie odpowiedzi. Poniżej znajdziesz listę często zadawanych pytań, które pomogą Ci w tej kwestii. Mamy nadzieję, że udzielimy jasnej i merytorycznej odpowiedzi na wszelkie Państwa wątpliwości. 

Wersje KeyShot 2–7 przestaną być dostępne 30 kwietnia 2023 r., kiedy to pliki do pobrania produktów zostaną usunięte, serwery licencji staną się niedostępne i pomoc techniczna nie będzie już świadczona. 

Co oznacza koniec wsparcia licencji? 

Od 30 kwietnia 2023 r. systemy wyposażone w oprogramowanie KeyShot w wersjach od 2 do 7 będą nadal działać, jednak firma Luxion nie będzie już zapewniać pomocy technicznej w celu rozwiązania jakichkolwiek problemów. Serwery licencji staną się niedostępne, co spowoduje brak ponownej aktywacji licencji klientów. 

Czy jeśli klient korzysta z jednej z tych wersji, KeyShot przestanie działać? 

Świetne pytanie! Nie martw się, dopóki Keyshot jest aktywowany na oryginalnym komputerze, będzie on nadal działał dobrze. 

Mimo że wsparcie zostanie przerwane, oprogramowanie nie przestanie działać. Jednak od 30 kwietnia 2023 r. nastąpią pewne zmiany. Po tym terminie klienci nie będą już mogli: 

  • Ponownie aktywować licencję 
  • Pobierać produkt lub wtyczki ze strony internetowej KeyShot 
  • Otrzymać dostęp do instrukcji na stronie internetowej KeyShot 
  • Otrzymywać wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów 

Jeśli korzystam z jednej z tych wersji, jakie opcje muszę mieć, aby nadal otrzymywać wsparcie? 

Uaktualnij do KeyShot 2023, aby cieszyć się ulepszonym doświadczeniem, które zrewolucjonizuje Twój przepływ pracy. Nasza najnowsza wersja jest wyposażona w najnowocześniejsze funkcje usprawniające pracę i zwiększające produktywność. Aby poznać możliwości aktualizacji i doświadczyć pełnych możliwości KeyShot 2023, skontaktuj się ze swoim reselerem KeyShot pod adresem biuro@datacomp.com.pl lub bezpośrednio ze wsparciem od producenta pod adresem csm@luxion.com. Nie przegap tej okazji, aby przenieść swoją pracę na wyższy poziom. Skontaktuj się z nami już dziś! 

Czy istnieją bezpłatne opcje aktualizacji do wersji KeyShot 2023? 

Mamy dostępne ceny aktualizacji dla KeyShot 2023, ponieważ obecnie nie oferujemy bezpłatnych aktualizacji. Zawsze jednak szukamy sposobów na ulepszenie naszej oferty i doceniamy Twoje zainteresowanie. Aby uzyskać więcej informacji lub zadać dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z zespołem ds. obsługi klienta KeyShot pod adresem csm@luxion.com

Plan zakończenia wsparcia licencji KeyShot 

Niniejszy dokument został zaktualizowany przez firmę Luxion 21 lutego 2023 r. 

Wersja KeyShot Data wydania Obsługiwana wersja dostępna do Nieobsługiwana wersja dostępna do  Koniec wsparcia 
KeyShot 2 7 czerwca 2010 r. Maj 2014 r. Marzec 2023 r. Kwiecień 2023 r. 
KeyShot 3 15 listopada 2011 r. Listopad 2015 r. Marzec 2023 r. Kwiecień 2023 r. 
KeyShot 4 14 lutego 2013 r. Sierpień 2017 r. Marzec 2023 r. Kwiecień 2023 r. 
KeyShot 5 27 maja 2014 r. Październik 2018 r. Marzec 2023 r. Kwiecień 2023 r. 
KeyShot 6 12 listopada 2015 r. Listopad 2019 r. Marzec 2023 r. Kwiecień 2023 r. 
KeyShot 7 2 sierpnia 2017 r. Listopad 2020 r. Marzec 2023 r. Kwiecień 2023 r. 
KeyShot 8 2 października 2018 r. Styczeń 2024 r. Styczeń 2025 r. Styczeń 2026 r. 
KeyShot 9 5 listopada 2019 r. Styczeń 2025 r. Styczeń 2027 r. Styczeń 2028 r. 
KeyShot 10 17 listopada 2020 r. Styczeń 2026 r. Styczeń 2028 r. Styczeń 2029 r. 
KeyShot 11 8 lutego 2022 r. Styczeń 2027 r. Styczeń 2029 r. Styczeń 2030 r. 
KeyShot 2023 Marzec 2023* Styczeń 2026** Styczeń 2027** Styczeń 2028** 

Klienci posiadający nieobsługiwane produkty nie są uprawnieni do pobierania ani otrzymywania aktualizacji, wydań serwisowych, poprawek (w tym krytycznych poprawek zabezpieczeń) ani żadnych innych usług pomocy technicznej. Dostęp do nieobsługiwanych wersji i wtyczek odbywa się na własne ryzyko, a Luxion nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek pomoc techniczną w wyniku dostępu do tych zasobów. 

Kiedy produkt osiągnie status nieobsługiwanego, klienci posiadające aktualne subskrypcje lub plany konserwacji będą nadal mieli dostęp do zespołu pomocy technicznej Luxion. Aby rozwiązać problem, może być konieczna aktualizacja do nowszej wersji lub rozwiązania produktu. 

Kiedy produkt dobiegnie końca wsparcia, pliki do pobrania zostaną usunięte, serwery licencji staną się niedostępne, a pomoc techniczna nie będzie już świadczona, niezależnie od statusu subskrypcji i wsparcia technicznego.