Jak designerzy wykorzystują 3D Paint w KeyShot

Relacja Luxion z wydarzenia Render Weekly x KeyShot 3D Paint Challenge.

Kiedy dostrzegliśmy, że 3D Paint jest najpopularniejszą z nowych funkcji w KeyShot 11, zdecydowaliśmy połączyć siły z Render Weekly, aby sprawdzić, jak daleko mogą posunąć się projektanci. W ciągu ostatnich dwóch tygodni w ramach Render Weekly x KeyShot 3D Paint Challenge pojawiło się ponad 100 zgłoszeń, które pokazały możliwości wykorzystania 3D Paint na różne sposoby  – od drobnych elementów projektu po dodanie oznak realistycznego zużycia i zmęczenia.

Mieliśmy zaszczyt gościć Lindę Bui, artystkę 3D z firmy Logitech. Po wielu rozważaniach dotarliśmy do pięciu publikacji, które fenomenalnie przedstawiły to, co można osiągnąć dzięki KeyShot i nowej funkcji 3D Paint. Wszystkie prace można przeglądać za pomocą tagu #rwkeyshot11 na Instagramie. Oto zwycięzca głównej nagrody i zdobywcy drugiego miejsca, którzy zademonstrowali zastosowanie KeyShot 3D Paint.

Hélène Bert

@b.h_design

David Wissel

@davdwsl

Liam de la Bedoyere

@bored_eye_design

Cam Mahoney

@thegypsydesigner

Mohammadamir Safari

@amir.s.design