KeyShot 10.1 już dostępny!

Z przyjemnością przedstawiamy KeyShot 10.1. Wraz z KeyShot 10, Luxion wprowadził skonsolidowane zarządzanie światłem, zaawansowane możliwości animacji klatek kluczowych i środowiska, zupełnie nowy Smart Export dla szerokiej gamy opcji wyjściowych 3D oraz całkowicie przeprojektowane narzędzie Move dla większej wygody umieszczenia elementów.

KeyShot 10.1 zawiera dodatki uzupełniające zarówno funkcjonalności, jak i przepływ pracy, dzięki Wykrywaniu Kolizji i Ustawianiu Części, Inteligentnemu Eksportowi do wielu formatów AR jednocześnie, Importowi USD i wielokrotnej selekcji zarówno dla Menedżera Światła, jak i Animacji Klatek Kluczowych. Wraz z tymi aktualizacjami Luxion uruchomił KeyShot Portal z nowymi licencjami próbnymi w celu lepszego zarządzania i wyższej dostępności licencji KeyShot.

Cała lista funkcji i ulepszeń w KeyShot 10, wraz z informacjami o tym, jak działa każda funkcja, jest dostępna w Przewodniku po nowościach KeyShot 10. Najważniejsze nowe funkcje obejmują:

Wykrywanie Kolizji i Ustalanie Pozycji

KeyShot 10.1 zawiera podstawowe wykrywanie kolizji obiektów, wraz z możliwością osadzania przedmiotów na innych obiektach oraz na podłożu. Zawarte w nowym narzędziu Przemieszczania, Collision Detection i Settle są przydatne do konfiguracji sceny, gdy obiekty wymagają bardziej realistycznego rozmieszczenia na podłożu lub między innymi obiektami. Wykrywanie kolizji może być również używane osobno jako łatwy sposób wyrównywania obiektów z zachowaniem ich odrębności i oddzielenia od innych obiektów w scenie.

keyshot 10.1 collision detection

Ulepszenia inteligentnego eksportu / importu

KeyShot 10.1 wprowadza możliwość eksportowania pliku KeyShot do oddzielnych plików USDz i GLB w ramach jednego procesu eksportu, który jednocześnie wykonuje wypakowywanie i rozpakowywanie UV, umożliwiając łatwe tworzenie plików, które działają zarówno na urządzeniach Apple iOS (USDz), jak i Android / Web (glTF / GLB). Podkład i rozpakowywanie UV można teraz również anulować. Import USD został również dodany do Opcji Importu dla KeyShot, aby umożliwić ulepszenie wyglądu modelu, a następnie wyeksportowanie go na wiele platform AR.

Udoskonalenia Oświetlenia

W przypadku Menedżera Światła KeyShot 10.1 wprowadza możliwość jednoczesnego wybierania i kontrolowania wielu świateł, dokonując proporcjonalnych regulacji całego oświetlenia sceny lub wybierania oświetlenia szybko i wydajnie. KeyShot 10.1 ulepsza również użycie Light Gizmo i Light Manager, wprowadzając możliwość synchronizowania  i cofania zmian za pomocą Ctrl-Z (Windows) / Command-Z (Mac) lub poprzez menu Edycja, Cofnij.

Udoskonalenia Animacji Klatek Kluczowych

KeyShot 10.1 wprowadza możliwość jednoczesnego wybierania wielu klatek kluczowych z osi czasu animacji za pomocą Ctrl (Windows) / Command (Mac). Ponadto wiele klatek kluczowych można kopiować i wklejać wzdłuż tego samego węzła za pomocą Ctrl-C + Ctrl-V (Windows) / Command-C + Command-V (Mac) lub wklejać jako lustrzane odbicie. Wreszcie, Niestandardowe Krzywe Wygładzania można teraz również edytować dla wielu animacji jednocześnie.

Portal KeyShot

Dla KeyShot 10.1 z przyjemnością przedstawiamy KeyShot Portal – nową platformę, która umożliwia dostęp do licencji próbnych KeyShot i zarządzanie nimi, usprawnia zarządzanie licencjami, wsparcie i licencjonowanie Luxion, a także kładzie podwaliny pod opcje subskrypcji licencji produktów w przyszłości. Dostęp do subskrypcji próbnej KeyShot można uzyskać pod adresem keyshot.com/try/.

Pełny przegląd wszystkich nowych funkcji, aktualizacji i ulepszeń jest dostępny w KeyShot 10.1 Release Notes.