Wizualizacje wyższej klasy
Co nowego w KeyShot 11
3D Paint
Odkrywaj szczegóły jednym pociągnięciem pędzla
Wykończenia produktu poprzez malowanie lub tłoczenie bezpośrednio na powierzchni modelu teraz jest możliwe dzięki opcji 3D Paint, która pozwala wejść na kolejny etap dalszego dostosowywania materiału. Dodaj ślady zużycia, stwórz niezwykłe ślady wietrzenia powierzchni lub efekty warstw, aby wykreować bardziej realistyczne efekty patyny na dowolnej powierzchni w swojej scenie.
Zarządzanie materiałami i produkcja CMF
Kolory, materiały i wykończenie
KeyShot 11 eliminuje ręczny proces dopasowywania renderowanych grafik do odpowiednich materiałów, umożliwiając zdefiniowanie niestandardowego schematu. Wykorzystuje do tego metadane z biblioteki materiałów. Daje to możliwość generowanie gotowych „pakietów technicznych” do przeglądu projektu. Dodano także zestaw funkcji do Zarządzania Materiałami, Kolorem i Wykończeniem (CMF). Dowiedz się więcej o CMF i zarządzaniu materiałami.
Symulacja fizyki
Wstrząsaj, grzechocz, tocz
Symulacja fizyki pozwala nagrywać dynamikę obiektu i stosować ją jako animację klatki kluczowej. To narzędzie uwzględniając większą dokładność w rozpraszaniu obiektów w ruchu, wprowadza w pełni symulowane animacje. Symulacje mogą być stosowane do pojedynczych lub wielu Zestawów Modeli, obiektów lub grup obiektów i symulowane jako części lub cała grupa. Dzięki nowym funkcjom bez problemu możesz kontrolować grawitację, tarcie, sprężystość i nie tylko. Dowiedz się więcej o możliwościach Symulacji Fizyki tutaj.
KeyShot Web Viewer
Udostępniaj swoje sceny komu tylko chcesz
KeyShot 11 zapewnia łatwe udostępnianie scen 3D dzięki nowej przeglądarce internetowej KeyShot. Przesyłaj sceny do KeyShot Cloud i udostępniaj interaktywne sceny innym w przeglądarce, na komputerze i urządzeniu mobilnym za pomocą jednego linku. KeyShot Web Viewer jest zoptymalizowany, aby zapewnić najbardziej realistyczne efekty wizualne oraz najpłynniejszą interakcję podczas oglądania 3D w przeglądarce internetowej i na urządzeniach mobilnych. Dowiedz się więcej o KeyShot Web Viewer tutaj.
Automatyzacja przepływu pracy
Automatyzacja dla każdego wariantu produktu
Automatyzacja przepływu pracy to zaawansowana, nowa funkcjonalność, która pozwala zautomatyzować przepływy pracy w KeyShot za pośrednictwem konsoli KeyShot Scripting Console (z interfejsem użytkownika) lub trybu Headless Scripting Mode (bez interfejsu użytkownika). Zastosowania obejmują automatyzację renderowania, przyspieszenie generowania wariantów produktów i nie tylko. Dowiedz się więcej o pełnych możliwościach tworzenia skryptów tutaj.
Dodatkowe funkcjonalności i ulepszenia
Animacja oświetlenia
Kontroluj i dostosowuj bezpośrednio jasność środowiska za pomocą KeyShot Animation.
Odkształcalny import animacji
Importuj pliki pamięci podręcznej .mc/.mcx i pliki FBX z animacjami z riggingiem oprócz Alembic.
Odcienie skóry
Teraz w bibliotece KeyShot dostępna jest jeszcze większa gama odcieni skóry dostępnych od razu na wyciągnięcie myszki.
Zaktualizowane importery
Możliwości importowania KeyShot są bardziej zaawansowane niż kiedykolwiek, dzięki nowym i zaktualizowanym importerom.
Materiał Cutaway GPU
Popularny materiał cutaway jest teraz obsługiwany w trybie GPU ze wszystkimi opcjami cutaway.
Ulepszenia glTF/USDz
Eksport KeyShot glTF i USDz jest zoptymalizowany z obsługą tworzenia instancji, aby znacznie zmniejszyć rozmiar pliku.