Z radością przedstawiamy KeyShot 9.2 z nowymi funkcjonalnościami i ulepszeniami zarówno dla KeyShot, jak również KeyShot Viewer. Aktualizacje te oparte są na nowych funkcjach programu wprowadzonych wraz z wersją 9.1, takich jak między innymi tryb GPU, który pozwala wykorzystywać całą moc GPU za pomocą jednego kliknięcia oraz materiałom przenoszącym wizualizacje na zupełnie nowy poziom realizmu. Te nowe funkcje oraz cały szereg pozostałych ulepszeń, z których wszystkie można zobaczyć w informacjach o wersji KeyShot 9.2 [ang] przecierają ścieżkę do opracowywania jeszcze większej liczby możliwości w przyszłych wydaniach. Oto najważniejsze informacje:
Nowy „Średnio Prześwitujący” materiał.
W KeyShot 9.2 wprowadziliśmy całkowicie odnowiony półprzezroczysty materiał dla renderowania w trybie CPU. W rzeczywistości zmiany były tak znaczące, że nazwa materiału została zmieniona na „Średnio Prześwitujący”. Nowy i ulepszony materiał oparty jest na Prześwitujący Zaawansowany (Translucent Advanced) w wersji GPU, która była już dostępna w KeyShot 9.1, lecz teraz została znacznie zoptymalizowana pod kątem szybkości i jakości zarówno CPU, jak i GPU. W porównaniu ze starym materiałem, nowy znacznie lepiej radzi sobie z półprzezroczystością zarówno cienkich odcinków modelu, jak i jego krańców. Wydajność również powinna być znacznie wyższa.
Uwaga: Po otwarciu istniejących scen zawierających materiały „Prześwitujący (Zaawansowany)”, materiał zostanie wyświetlony jako „Prześwitujący (Zaawansowany) (Starsza Wersja)”. Zmień typ materiału na „Średnio Prześwitujący”, aby wykorzystać ulepszony półprzezroczysty materiał.
Obsługa pamięci NVLink Multi-GPU
Tryb GPU KeyShot obsługuje teraz skalowanie pamięci dla konfiguracji z wieloma procesorami graficznymi połączonymi z NVIDIA NVLink w KeyShot 9.2 lub nowszymi. Na przykład dwa procesory graficzne NVIDIA Quadro RTX 8000 zapewnią łącznie 96 GB pamięci GPU. Gdy masz wiele procesorów graficznych połączonych z NVLink, zobaczysz różnicę w dostępnej pamięci GPU na wyświetlaczu Heads Up w widoku czasu rzeczywistego. Oprócz obsługi NVLink poprawiono także czas uruchamiania GPU i bezpośrednie oświetlenie w trybie wnętrza GPU.
KeyShot Benchmark
KeyShot Viewer zawiera teraz zupełnie nowe narzędzie KeyShot Benchmark. Narzędzie Benchmark wskazuje, jak szybko Twój CPU lub GPU będą renderować sceny KeyShot w porównaniu do systemu referencyjnego wykorzystującego procesor Intel Core i7-6900K (@ 3,20 GHz przy użyciu wszystkich 8 rdzeni). Wynik 1,0 odpowiada wydajności systemu odniesienia. Wynik 2,0 oznacza, że rendering w twoim systemie jest dwa razy szybszy niż w systemie odniesienia. Aby uruchomić test porównawczy, wybierz Benchmark po uruchomieniu KeyShot Viewer. Pobierz KeyShot Viewer za darmo tutaj.