Slide
Ostatnia szansa na licencje wieczyste KeyShot Studio – tylko do końca listopada!
KeyShot 6 wprowadza aż sześć nowych trybów oświetlenia wraz z nowym algorytmem opracowanym specjalnie dla wizualizacji wnętrz. Wszystko po to, aby zwiększyć wydajność renderowania oraz maksymalnie uprościć proces doboru parametrów związanych z oświetleniem.
Użytkownicy KeyShot 6 Pro mogą teraz renderować dowolny region w podglądzie rzeczywistym. Tylko zaznaczony obszar będzie renderowany, tak aby zoptymalizować wydajność.
Możliwość zapisu aktywnego zestawu scen pozwala na łatwe udostępnianie użytkownikom KeyShot HD dostępu do scen utworzonych w KeyShot Pro.
Renderowanie obrazów i klatek animacji w formacie PSD i PSD 32, które pozwala zapisać przebiegi i warstwy jako osobne warstwy w pliku Photoshop.
Materiały oraz tekstury mogą być teraz nakładane na etykiety, dla jeszcze lepszego ich odwzorowania oraz zwiększenia realizmu.
Edycja oraz tworzenie materiałów jest teraz prostsze i bardziej intuicyjne niż kiedykolwiek wcześniej. Wprowadzony w KeyShot 6 Graf materiałów wyświetlany jest w nowym oknie, w którym w sposób przejrzysty, w formie grafu wyświetlane są wszystkie materiały, tekstury oraz etykiety powiązane z danym elementem.
Animacja koloru i Animacja właściwości materiału pozwalają na płynną zmianę koloru oraz ustawień materiału, a także zmianę przeźroczystości i oświetlenia.
Ta nowa tekstura proceduralna pozwala na wyświetlenie dodatkowego cieniowania na materiale. Może być to użyte do podkreślenia lub rozszerzenia cieni.
Nowy Edytor Geometrii pozwala na swobodny podział i rozdzielanie powierzchni, a także zamykanie otwartych powierzchni wg. granicy bezpośrednio w środowisku KeyShot.
Konsola skryptów pozwala znacząco poszerzyć możliwości KeyShot. Skrypty realizowane są przy użyciu języka Python 3.4.
KeyShot 6 wprowadza nowy sposób ustawienia sceny z wykorzystaniem widoku OpenGL. Widok ten wprowadza dodatkowy, dynamiczny podgląd rzeczywisty widziany z perspektywy osoby trzeciej, możliwość odtwarzania animacji 1:1, kontrolę ścieżki kamery oraz wiele dodatkowych opcji.
Nowa funkcja przesunięcie obiektywu pozwala dopasować piony w scenie, aby stworzyć idealną wizualizację architektury z wykorzystaniem tylko jednego przycisku.
Nowe darmowe wtyczki poszerzają funkcję importu oraz możliwość połączenia LiveLinking z Maya, 3ds Max oraz Cinema 4D.
Zachowaj idealną jakość interaktywnych prezentacji KeyShot XR podczas ich powiększania na stronach internetowych.
KeyShot 6 pozwala na proste i łatwe tworzenie animacji panoramy, poprzez użycie kamery jako środka obrotu widoku.
Stwórz animację, która powoduje zmianę poziomu przeźroczystości elementu, określając zakres zmiany. Dopasuj opcję przeźroczystość części, lub grup części i ciesz się nową animacją zanikania.